.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضیافت افطاری امام جمعه بابل با حضور وزیر تعاون

وزير تعاون گفت:آنچه كه در افكار عمومي در مورد بحث تورم و اشتغالزايي وجود دارد اين است كه مشكلات هنوز حل نشده است در صورتي كه در اين دولت نسبت به گذشته 3 درجه كاهش تورم داشته ايم ولي تورم هنوز ريشه كن نشده است .

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، محمد عباسي شب گذشته با حضور در مراسم افطاري در مدرسه خاتم الانبياء (صدر سابق) بابل اظهار داشت : براي همه ما كه به نوعي در عرصه انقلاب اسلامي بوديم اين منطقه و مكان براي همه داراي خاطرات متعددي مي باشد.

وي افزود : در زمانهاي مختلف در هر آني كه اتفاقي برايمان مي افتاد گرچه تعدادمان در آن زمان كم بود،ولي مرجع تمام دوستان ولايي همين مدرسه صدر بود كه واقعا در آن روحيه مي گرفتيم .

عباسي با اشاره به اينكه جنگ تحميلي يكي از مقاطع بسيار حساس انقلاب اسلامي ما بود ، گفت : اين ايام و موضوع هفته دفاع مقدس و خاطرات جنگ تحميلي ايران اسلامي به پاس ارزشي كه دارد هميشه در بين بسيجيان و خانواده هاي معظم شهداء پا برجا خواهد ماند .

وي با اشاره به اينكه ، حدود 41 كشور علاوه بر آمريكا ، انگليس ، روسيه و آلمان چرخ جنگي صدام را محكم كاري كردند ، افزود : وقتي مي گويي شجاعتي بزرگ در تاريخ اسلام اتفاق افتاد يعني ملتي كه فاقد هرگونه امكانات و سلاحي بود كه در مقابل همه كفر و زورگويي هاي آنها ايستاد.

وزير تعاون تصريح كرد : چيزي كه در جهان اسلام مطرح و مشخص است مظلوميت سرزمين فلسطين مي باشد كه همه تاريخ و اسناد گواهي مي دهد كه سردمداران صهيونيسم جهاني از همان ابتدا مشخص كردند كه يهوديت دين نيست بلكه مسئله خون و ن‍ژاد است .

عباسي با اشاره به جنگ 33 روزه حزب ا... لبنان افزود : اين جنگ مرتبه اي از مقاومتي را نشان داد كه صهيونيست ها بايد حساب خودشان را مي كردند كه همه اين عزت هاي تاريخي در عرصه قرن حاضر به انقلاب عزيز و اقتدار، قدرت و مديريت مستحكم امام راحل خودمان بر مي گردد .

وي خاطرنشان كرد : احياي حضور مردم و ادامه مشاركت مردم براي اداره كشورشان يكي از رهاوردهاي اساسي بود كه انقلاب اسلامي ما آن را بوجود آورد و حقوق شهروندي ما بر مبناي انقلاب اسلامي از مواردي بود كه همه دنيا آرزوي چنين بستري را براي اجتماع خودشان خواهند داشت .

وزير تعاون با بيان اينكه شكل گيري روحيه خودباوري در توليد علم و دانش از عرصه اي كه در انقلاب باز شد اتفاق افتاد، افزود : در حوزه هاي فناوري هسته اي در نانوتكنولوژي و ساير امور علمي ، ايران را در درجات اول پيشرفت دانش و علوم قرار دادند و اين افتخاري است كه نه تنها ايران داخلي بلكه تمام كساني را كه به ما متصل هستند به ايران عزيزشان افتخار مي كنند .

عباسي تشريح كرد : وقتي كه وارد عرصه اقتصادي مي شويم آنچه كه رهبر ما فرموده است اين است كه در بينش اقتصادي بايد واقعا كار كرد ولي رشد حقيقي هنوز براي ما اتفاق نيافتاده است .

وي با اشاره به بحث كنترل تورم در اين كشور افزود : اگر در نظام اقتصادي ما نزديك به 90 هزار ميليارد تومان يارانه انجام شود اين يارانه به تعبير انقلابيون براي كمك به مردم داده مي شود ، كه نتيجه آن كنترل تورم و حل مشكلات مردم است .

وزير تعاون با اشاره به اينكه طرح تحول اقتصادي يكي از برنامه هاي دولت نهم است ، افزود : در دولت نهم به بركت هدايت مقام معظم رهبري و شجاعت رئيس جمهور كه در اين روزها در دنيا و در عرصه جهاني نام احمدي نژاد مترادف با عزت اسلام و مسلمين است ، فرصتي را فراهم آورد تا اصلاحات حقيقي به اجرا در آيد .

عباسي بيان كرد : آنچه كه در افكار عمومي در مورد بحث تورم و اشتغالزايي وجود دارد اين است كه مشكلات هنوز حل نشده است در صورتي كه در اين دولت نسبت به گذشته 3 درجه كاهش تورم داشته ايم ولي تورم هنوز ريشه كن نشده است .

وي با اشاره به چند مشكل اساسي كه در كشورمان وجود دارد گفت : از جمله مشكلات جدي و اساسي كه اين كشور با آن مواجه است ،يكي بحث تورم و مشكلات اشتغالزايي است و ديگري نيز بحث نظام بانكي ماست كه متوسط 5 ميليون تومان به ارزش 80 هزار ميليارد تومان در اين دولت به مردم وام داده شده است .

به گزارش خبرنگار ايسنا،حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني امام جمعه بابل در اين مراسم گفت : آخرين روزهاي ماه مبارك رمضان گرچه براي همه ما حسرت بار است كه اين ماه رو به اتمام است ولي در عين حال شايسته است به دستاوردهاي اين ماه بينديشيم .

وي افزود : از جمله ثمرات ماه مبارك رمضان ارتباط قلبي در بين مومنين خواهد بود و مومنيني كه در مناسبت هاي مختلف و مصاديق متفاوت و برنامه هاي زيادي با يكديگر سر يك سفره اطعام كردند .

امام جمعه بابل تشريح كرد : در اين شهرستان خداوند مجموعه نيروهاي كمي و كيفي را به ما عنايت كرد و برادراني شاخص از ابتداي انقلاب اسلامي در زمينه مختلف سياسي و ديني مذهبي خدمتگزاري كردند و فضا و شرايطي را كه در اين كشور و در اين دولت به وجود آمد مايه مباهات ما خواهد بود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.